Cämis ögonblick hehe

Dag 5 – Ett ögonblick.
Ett ögonblick som jag minns.. Det måste vara alla fina resor jag gjort, london, spanien, italien, frankrike! Allt sånt. Och även roadtrippen till arvikaaaa, eller tågtrippen och arvikafestivalens alla fina minnen! Det är nog något som alltid kommer fastna. Så fina ögonblick är alla resor!


Frankrike 2010, en fin resa trotts ångesten jag hade innan. Utbytesstudent typ hähä.

Italien 2010, världens finaste släkt och världens gulligaste ungar!

Spanien 2010, iihiii, drog iväg med livanpivan och hennes familj till spain över min födelsedag

Arvika 2010, glömmer nog förtusan aldrig arvika!! och inte kent.

Italien 2009, det måste jag bara ha med! Drog iväg med mina tre närmsta vänner och myste it italy i två veckor, bästa resan kan jag tro! hehhe..

Tja, lite av mina resor dååå! POSS CÄM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0