Dag 8/Mina drömmar

Hejsan bloggen Livan här. Väntar på jiraffen för lite mys och förhoppningsvis lite kladdkakebakning. Har pluggat lite granna så jag är nästan klar med allt för denna vecka. Känns helt underbart.

Mina drömmar
Enda sedan jag såg idol för första gången, vilket var 2004 tror jag? Iaf, då var jag 9. Enda sen dess har jag drömt om att vara med där och haha självklart skulle jag vinna. Så det har alltid varit min dröm, att bli lite artist. Nästa år är jag 16, vilket betyder att hon får vara med haha.. vet dock inte om jag vågar det. Men kanske, man vet aldrig. Annars drömmer jag om ett härligt liv. Och hoppas att underbara människor inte vandrar ut ur mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0