har aldrig träffat någon som du!

Hej bloggen! Sjukling nummer ett här, kallad livan. Avslutning idag, jäkligt synd att jag inte kunde sjunga. Fan är så besviken på mig själv. Men ja, sånt kan man ju inte bestämma. Det är iaf ett jävligt fucking härligt lov nudå! Så underbart det är! Börjar första dagen här nudå med att fira mina sjuka andetag. Ska faktiskt göra lite nytta idag anyway. Baka lite granna, och städa.. haha låter som en hemmafru. Men ja det blir säkert bra! Nu ska jag fortsätta lyssna på lite kent. Det är bra det!

Glömde min jävla mobil sladd i skolan så kan inte ladda in bilder i datorn på typ hela jullovet! bra LIV! Men men, en fin en på mig och takwa gumman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0