Home from school!

Hej Cämi här! Kom precis hem från skolan och jag har nog aldrig varit såhär trött! Somnar snart vid datorn. Idag har vi haft det fucking engelskaprovet som gick helt okej åtminstoneee! Känner mig lättad nuuuu! Ska nog sleepa lite innan jag drar iväg med isabelle för ett spinningpass! 
 
Juste kan lika gärna passa på nu.
Dag 2 – Min första kärlek.
Okej, min första kärlek. Jag ska vara fullständigt ärlig och försöka vara öppen. Min första kärlek var en kille som inte bor långt härifrån, ehheh. I en början var han på mig väldigt mycket men jag var för feg och rädd. Tillsist så pussades vi så att säga, och jag trivdes så bra. Men sen slutade vi prata ett tag och gled ifrån varandra men jag tyckte om honom, men det gick ett tag och allt det rann ut i sanden. Mer behöver vi inte ta upp! Så med andra ord var det min första upplevelse av kärlek på det stadiet. Kan också tillägga att i nuet så förstår jag inte riktigt hur jag kunde tycka så mycket om honom, kanske var det bara en illusion?


Pussar är mycket bättre när det är gullungar som pussas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0