I'm a bit behind, but I'll take you

Kan ju börja med att skriva hej där bloggen! Liv här.. Ligger lite efter med bloggning, pga plugg. Mina betyg sätts på Fredag och jag har lite granna kvar kan jag ju säga. Men har pluggat ikapp lite nu så jag är back on track så att säga. Iaf ska köra dagens ämne, och yesterdays ämne. hehe..

Dag 6 – Min tro.
Jag har nog ingen speciell tro. Jag tror på mig själv. Jag tror nog själv att ja är ett helgon eller nått. haha.. näe men jag tror faktiskt på gud. Hon sitter där uppe och jag ser mig henne som en guld staty. Vet inte riktigt varför. Men ja så är det. Någonting mer jag tror på.. jag tror på liv efter döden och allt som är vidskepligt. Spöken & andar ofc. Så är det.

Dag 7 – Min definition av livet.
Den var rolig. Har så mycket jag vill säga om livet. Älskar livet. Skulle aldrig vilja sluta leva det. Nyckeln till att fullända livet är lycka. Utan lycka ingenting. Jag tror man måste hitta det man själv vill med livet innan man kan säga en defination om det. lycka..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0