Latchooo

För mycket för att kunna klara av. Jag vill bara väl, jag menar ju bara väl men jag vet fan inte vad jag ska göra just nu. This sucks, hjälp mig istället! Vill bara slå mig själv, jag är sämst just nu. Vet inte vad jag håller på med.. Usch både igår och idag har jag haft migsjälvkris. Ska ändå inte gräva ner mig i någonting.

Idag har jag varit i skolan och vi kollade på film, fikade och fotograferade! Rätt nice dag när jag tänker efter! Och imorgon kanske vi förhoppningsvis får sluta tidigare.. skulle vara rätt nice! Efter skolan försökte jag leta efter en secondhandbutik men gav upp och begav mig istället till stan med jennie. Efter det raggade jag upp mammi, så fikade vi tills albin kom! Sen whinaaa jag hos honom innan jag och mammi tog spårvagnen till syster! Sen påvägen hem så åkte jag och pappi en extra runda som vi brukar göra ibland, bara kika ut över norrköping! Finfint. behövligt.

PUSSPUSS CÄM.


Hälsade på hos syster!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0