lovelovelove.. hah


Snygga tjejer från helgen!

cämi här.

Dag 3 – Vad är kärlek.
Vad kärlek är alltså.. Kärlek för mig är någonting alldeles unikt. Någonting som alla människor upplever när det gäller familj och vänner. Men kärlek, som i känslor och kär, är någonting som både kan vara fult och fint. Jag har upplevt fina saker men det fula tar nog över en hel del. Jag drar mig till fel, så enkelt är det och det är något man får lära sig. När det gäller äkta kärlek tror jag inte att man är kritisk, jag tror man känner av det direkt utan att tänka.

Nu blev det förbannat djupt men ikväll är jag på ledsetmoooooodee.. vet inte riktigt varför! Men iochmed det här inlägget säger jag godnatt och syns imorgon! POSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0