Säg ingenting till mig

Camillis här! Hemkommen från en stressig dag! Jag har dock hunnit göra mer än vad jag trodde. Aja, vaknade upp hos mr e och mysade! Sen skjutsade hans pappa hem mig och sprang nästan direkt ner på stan med Tildisen och köpte lite sena julklappar och mat till tjejmiddagen imorgon. Hittade även världenssnyggaste skjorta och tröja på monki, så kunde inte låta bli!
Vad ska ni göra på nyår föressten!? Jag har ändrat mig och sen ändrat mig igen osv. Nu har jag bestämt mig för att bara vara hemma, ta hand om hunden, äta onyttigheter, dricka champagne och mysa med mr! Sounds great.

Nu ska jag förövrigt ta bilder på alla mina kap på mellandagsrean så det blir lite bilder! Är helt ledig resten av kvällen! PUSS.


Och det är ett blåmärke på hakan om ni undrar hähä. Finns vissa man bara vill.. döda! HÄHÄ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0