aldrig att du fångar mig

Hej där. Sitter just nu i skolan. Väntar på att klockan ska ticka. Om tio minuter ska ja börja röra mig mot stan för att möta upp tilla. Så det ska bli mysigt. Just det. Tänkte blogga igår när ja kom hem. Men jag somnade, så det blev inget med det. Men senare idag när jag kommer hem då ska jag blogga rejält. Tilla bestämde också att frågestunden skulle avslutas ikväll. Vilket hon bestämde, bra där tilla. Så då får vi väl svara på den med. Men passa på att fråga så länge. Aja.. skoldagen har varit lång och jobbig. och fruktansvärt tråkig. så ser fram emot att lämna byggnaden. Men nu ska ja dra mig ner mot staden. Vi hörs när jag kommer hem. Med frågestund svar och förhoppningsvis dagens dagens. PUSSAR&KRAMAR LIVAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0