DAG 1/PRESENTATION AV MIG SJÄLV

Nu tänkte jag starta upp det här lilla testet som alla bloggare håller på med. Men jag tyckte faktiskt det var alldeles för många konstiga ämnen som inte passade in så jag satte ihop min egna lilla lista med 15 dagar och 15 ämnen.

Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 Vad är kärlek.
Dag 4 – Min dag.
Dag 5 – Ett ögonblick.
Dag 6 – Min tro.
Dag 7 – Min definition av livet.
Dag 8 – Mina drömmar.
Dag 9 – Mitt favoritminne.
Dag 10 – Detta ångrar jag.
Dag 11 – Mina rädslor.
Dag 12 – Min favoritplats.
Dag 13 – Det här saknar jag.
Dag 14 – Mina ambitioner.
Dag 15 – Mitt beroende.

Jag heter Liv Tina Andersson Innergård. Och är 15 år då, går i nian på victoriaskolan. Jag är halv svensk och halv korean då min far är adopterad från sydkorea. På min fritid umgås jag med kompisar, pluggar eller är med pojkvännen viktor. Största intresse är nog att sjunga. Men jag älskar även att shoppa. Om jag skulle vara ett djur skulle jag vara en fågel, en örn helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0