IM JUST DOING IT RIGHT. WITHOUT YOU

Då var vi i gång då som livan sa! Jag heter Camilla och jag har tidigare drivit typ alla bloggar som finns hehe.. Tja vad ska man säga om liv och cäm då.. Vi är två tighta filurer som är underbara osv. Pim som liv kallas då kan ju skriva ett inlägg om henne själv så kan jag berätta lite om mig själv nu!

Jag heter Camilla. Kallas tilla, cämi, cäm, cämcäm, cami, millan, millis, millo, mills osvosv. Kärt barn har många smeknamn så jag gissar på att jag är ett kärt barn också. Jag är 17 och går samhäll-media programmet i norrköping, för er som bryr er så att säga. Det är en ära att få använda lockme eftersom att jag dels gjorde fucking designen hehe. Aja.. nu vet ni lite. POSSPOSS GILRZ AND BOYZ.


verkligen en extremt äcklig bild på pimp och mig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0