IMORGON STARTAR UPPDATEN.. HÄHÄ


världens hottaste bild från sandras fest!
Cämi här då! Tydligen ska vi börja med någon sån där'n galen grej som livan har kommit på så får väl vara snäll och fixa det då! Imorgon börjar också den "bra" uppdateringen! Annars idag har jag pluggat tills jag dött typ!

Dag 1 – Presentera mig själv.
Åkej! Camilla "mellannamn" Esposito. Mitt mellannamn vet endast ett fåtal av mina vänner om, skäms väl inte riktigt med det kanske inte är världens vackraste! Jag är 17 år och går på kungsgårdsgymnasiet i Norrköping. Jag har en favoritvän som heter lina, hon hade dödat mig om jag inte skrev det i guess. Annars har jag mitt tjejcrew på fyra tjejor! Och självklart the second tjejcrewet i skolan! Jag avgudar kent, har en lurvig hund och spelar gitarr. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0