Ouhhh pretty

Yooooo sweeties! Idag har jag bara chillat mig igenom dagen, det har varit rätt nice. En kort dag i skolan och sen hem och plugga rumpan av mig. Efter det kom Isabelle och vi traskade, i motvind mot en kall piskande vind, till espresso house. Där mötte vi upp Karro och Livan och satt där i två timmar. Världsbäst, världens finaste tjejor! Kom nyss hem nu med Karro som precis kom på att hon skulle till bussen så hon gick hehe. Nu kikar jag på efterlyst och ska snart göra kvällsmat som består av sallad och varma mackor! Wohooo!

Imorgon är en sjukt stressig dag.. Först skola och sen iväg hem till bror och städa och diska hos honom för han ska ha kalas, sen ska jag hem och fixa mig och sen tillbaka dit! Blir lite trevligt med släktmys!! Ska ringa bror nu och sen mackornaaa woho!

possposs cämi.


karrobarro och jag & jag posar fint? och mammi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0