Shes my favorite

Helvete, becca slog mig på unicorn! Kändes ju mindre bra! Men men, i'll get trought this. Aja, idag var jag i skolan och mysade med favorit as usual, efter det traskade jag, pennie och läjna ner till staden och jag och lina kollade mest runt efter linas bfriend haha.. alltid mysigt! Sen gick jag hem till bror och åt och träffade småtjejerna som var så himlans tjocka och åt upp all tårta. Sen gick jag hem och myste med chips och läsk och kika på idol. Värd dag. Bloggig dag.

Imorrn nalkas min favvolina komma hit runt 10, vi ska göra makeover haha.. nee.. men hon kommer hit då innan skolan så ska vi dra dit tillsammans sen, öppethus alltså. Nu ska jag göra annat och gosa ner mig i sängen.. kanske fläta håret.. haha, nattinatt.


favoriten äter fisk. haha.


Kommentarer
Postat av: favoriten

såja. borde nog dock skrivit liiite mer om hur underbar jag faktiskt är.. <3

2010-11-20 @ 14:48:22
URL: http://knockout.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0