sjuk lördag

Woho, lördag och jag är sjuk! Hur fantastiskt är inte det..? Jag ska iaf pallra mig ner till staden för att kolla lite julklappisar med favoriten! Ska möta henne oooom en och en halvtimme och jag kanske borde duscha nu hähä. Kommer bli så himla myspyyyyys! Man saknar ju henne redan efter två dagar! Ikväll ska karroooo ta sig hit på lite tacobuffe, och pappi har ju köpt hur många chipspåsar som helst och även dipp så det lär ju bli sjuuukt asmys. hähä, tjocka tjejer. Nu måste jag duscha poss cäm.


favvooon och så en sjukt gorgeous bild på mig i skolan!

Kommentarer
Postat av: favvon

saknar ju alltid dig, efter två sekunder typ. <3 sjuk dag måste jag säga att det blev endå. (:

2010-11-28 @ 16:26:56
URL: http://knockout.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0