There's nothing inside, bring me to life

Kom nyss hem från skolan och lyssnar på världens galnaste låt och myser! Om typ en timme kommer livan hit och då blir det ännu mer mys! Haha, när jag och jennie gick hem från skolan så kommer skönaste tanten fram som förövrigt hette anna-greta, haha sjukt gullig! Hon pratade med oss om allt i cirkus 50 min, fick hennes nummer också så vi ska hälsa på henne med lite lussebullar och pepparkakor! Mysigt!

Jag är hungrig så ska ringa mammi och säga det, ingen anledning iofs men tänker göra det! Hörs senare! possposs


Haha, snygg bild osv, jag och tildis i italien i sommras! La serra hjärta.


Im just a girl


Bring me to life

LOVE CÄMI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0