SVAR PÅ FRÅGESTUND

FRÅGESTUNDEN AVSLUTAD LETS HEAR THE ANSWERS:

Postat av: jk
cami är du kär i jakob?
C:
haha, nej jag är inte kär i jakob, men du är bäst ändå bubbi. 

 
Postat av: Flashback
Måste bara fråga i sann flashback anda ifall någon utav er tar den i tvån? hör isf av er till mig :)
C:
haha, du var riktigt rolig du, och hur skulle vi kunna få tag på dig när du inte skrev nåt nummer eller msn.. fan då!
L: där fick han till det. tack men jag klarar mig.

Postat av: Emilie
Favoritdjur?, favoritmat?, favoritblogg? ;)
C: Favoritdjur är nog, maa doggyyyy. tacos. lockme.blogg.se ;)?
L: Favoritdjur är nog atlas, camillas hund. thaimat tror ja. favoblogg? haha svårt att gissa? ;o
Postat av: Kusse
favoritkusin? (vet iof svaret, men kan va bra för dom andra att veta) :P
C:
Haha! Komisk fråga, favoritkusin är ju självklart josefine och sofia! ;)
L: haha.. ja ni. vet att frågan var speciellt till moi. men isabelle måste ja väl säga.
 
Postat av: Oskar
Vad är det som kan sitta i ett hörn och ändå åka jorden runt?
C:
Kan det vara klockan?
L: Sämst tilla.. solen såklart! 

Postat av: lina
vem är din favorit camilla?
C: Haha, vågar man säga någon annan än lina?
L: Vet inte heller om ja vågar säga någon annan än lina.

Postat av: anonym
vilken är eran favoritlåt?
C:
Min favorit låt just nu är nog.. Bring me to life-Evanescence och Himlen är oskyldig blå-Ted Gärdestad men som sagt, det varierar hela tiden!
L: Oj då, det varierar nog som sagt. Men erase me-Kid Cudi, Kanye West. With you-Chris Brown

Postat av: anonym
hur träffades ni och lärde känna varandra?
C:
Vi träffades faktiskt när vi var lite mindre så att säga och var ute och sprang på något som kallas för "gården". Där träffade jag först karolina som då var livans bästis haha, sen så blev jag och livan ganska tajta direkt och kollade på titanic minns jag! Usch vad jag grääät!
L: Haha, sjukt bra förklaring där tillo. Vi träffades och spelade habbo. Där kom sanningen fram. Sedan levde vi lyckliga i alla våra dar!

 
Postat av: anonym
varför är ni så snygga?
C:
Bra fråga, tänkte säga att jag föddes snygg.. men kom på att jag var ganska tjock när jag var liten så jag vet faktiskt inte! hähähääh.
L: Jag vet inte riktigt. Har också tänkt på det ganska många gånger. Men har aldrig kommit på varför lixom.

 
Postat av: anonym
hur många läsare har ni på bloggen?
C:
Helt seriöst så har det gått bra nu i början och statistiken bara ökar! Vi är väl upp mot en miljon någonstans!
L: Vi är helt totally världskända!

 
Postat av: BJÖRN
varför är ni kalkoner?
hur ofta brukar ni kyssas?
har ni hår på brösten?
är ni tjocka?
C:
tjaa... alltså har alltid varit en kalkon.
Vi kysser allt och alla hela tiden.
Neee..
Liv är tjock iaf..
L: vi tycker kalkoner är coola?
jag och tilla? alltid, vi gör inget annat än att kyssas.
massvis
TJOCK OCH FET!


Postat av: anonymochdiskretsomettsvarttåginatten
varför en gemensam blogg, när ni kan ha varsin?
C:
Varför åka flygplan till thailand när man kan gå? ;)
L: Så mycket bättre om vi är tillsammans!

Postat av: anonym
om ni är tjocka, exakt hur tjocka är ni och vad väger ni?
C: 
630 runt magen och 98 kg :)! hehe nee, men äe inga svar på tråkiga frågor.
L: en sisådär två meter runt magen och väger väl 150 kg. som sagt, dum fråga..

 
Postat av: Vem kan de va? Nisse kanske? :D
Ha en drickarkväll igen nån gång? Var det kul? :)
L:
utveckla?
 
Postat av: Alma - erat största fan.
Om ni måste välja det absolut bästa minnet med varandra, vilket är det?
Vilka bloggar följer ni?
Favoritmat?
Om ni fick välja, vart i hela världen skulle ni bo då?

PUUUUUSSS & KRAAAAAM!
C:
TJA ALMA!
Bästa minnet är nog, titanic delen! :) Hehe, njae men italien 2009 och självklart spanien 2010. Sen har vi gjort så mycket fint därimellan!
L: Italien och Spain! (L)
alla vänners bloggar
all mat!?!?!?!
på en spårvagn.

Postat av:
Vilka är era bästa skönhetstips?
C:
Ta alltid bort sminket och lägg lite extra pengar på bra produkter! Speciellt hårprodukter.
L: Drick vatten och sov ordentligt. Sjukt bra och väldigt billigt!

Postat av: Dany
vilket språk tycker ni är coolast och skulle ni vilja lära er det?
C: Franska lätt! Det är världens tuffaste språk men jag skulle inte orka lära mig det mer än vad jag kan, tro mig jag har försökt.
L: Kinesiska eller kanske japanska. Ne, koreanska.

 
Postat av: VIRREPIRRE ! <3
Till PIM :Vem är bäst och coolast och skrattar bäst ? (H)
TILL TILLA :Vem äre jag inte har träffat på länge
C (tilla):
Mig kanske hähä!?
L (pim): Virre ofc. dum fråga.. ;o

Kommentarer
Postat av: sara

jag trodde redan du kunde koreaska liv ;)

2010-11-17 @ 16:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0