12/4

Hej där bloggen! Livan här. Förlåt för att jag är seg haha.. ska verkligen försöka ta tag i bloggen nu. Mår dock inte så bra, har en förkylning på g och så är jag jätte trött hela tiden!? skit irriterande! Är iaf hemma hos viktor nu. Hans syster fyller 19 år idag. Samtidigt som Liv har namnsdag så grattis till lilla mig! Väntar flitigt på att big brother ska börja. Imorgon är det nationella prov. Jätte mysigt, engelska "uppsats" är det. Suger verkligen på engelska. Kan snacka ganska okej, men när det kommer till att skriva och grammatik and so on. Då är det inte så bra. Näe ni nu ska ja gosa ner mig med viktor och godispåsen! mmmmmys!

ni får en arkivbild på mig och finis!


Kommentarer
Postat av: Morma!

Grattis ÄLSKLING!!!!!

2011-04-13 @ 11:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0