Berusade tankar vandaliserar mitt huvud

Ååååh! Cämisen här, kände för en liten uppdatering om hur jag har det. Jag lever livet utanför bloggen och jag förlänger min bloggpaus. Men jag ville bara kika in och jag saknar faktiskt att blogga sometimes...

Hursomhelst, så sjukt grym helg jag har haft! Världensbästa nästan. Började i fredags med en sjuk Cäm och en taggad Jennie. Hon fick mig taggad och jag dansade bort febern med hjälp av lite äckligt vin. Efter det bar det ut på äventyr med Teddan, Oscar och Linus. Kvällen slutade med ett fint telefonsamtal och snarkande tjejer. Igår, eller lördags så firade vi filippan! Grym förfest och sedan körde de andra på utgång medan jag och jenny beslutade oss för att sova istället. Vaknade upp imorse, mådde som jag förtjänade men bar ner på stan med mammi. Sen gick jag och Isabelle och köpte godis och satt ute och skitsnackade innan bigbrother drog igång.

Världens finaste vänner! Love it, jävla bra start på det här lovet! Imorgon kör jag och Mikovic, hoho... Hoppas att ni har det lika fint som jag. Vi hörs snart. PUSS C. 


Bilder tagna från Johannis, hoppas att det är okej! & grattis igen min bebbobibo, loveu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ny blogg po g.

kika in. kram

takwa

2011-04-18 @ 18:08:06
URL: http://diffrentsyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0