Cet på get

Ciao babes! Cämi här. Ska strax kila ner lite på stan med mammi och se om jag hittar något somrigt, på onsdag bär det av till stockholm med skolan woooh! Längtar.. Jag och mammsi ska köpa med oss en sallad från paus och sen ta spårisen till systern min. Solning och matteplugg står på schemat. Sen måste jag städa upp här i mitt rum och sådär. Kul dag! Sent ikväll vill jag hänga utomhus med någon, vi får väl se hur det blir.

Angående bloggen.. Jag och Liv har inte pratat ihop oss än om hur det blir. Det står och väger lite mellan borttagning eller förbättring, vi måste vara säkra på att vi kan ge allt. Vi ska bloggprata lite senare, så hur det blir med bloggen får ni uppdatering om förhoppningsvis ikväll. PUSS C.


Två gosbilder från mitt lov. LOVEU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0