de ord du sa förstörde hela bilden av vår kärlek

Hej där bloggen! Liv här, kom hem från skolan typ nyss. Rätt okej dag faktiskt. Sista lektionen fick vi titta klart på en film som vi började se igår. Mean creek heter den, ganska bra faktiskt. Nu är jag iaf hemma och har precis stoppat i mig massa center. Ska sätta mig med no i någon halvtimma sedan ska ja kolla på tv11 haha. Senare vet jag inte.. fika kanske.

Just det imorgon har jag hemstudiedag vilket betyder att jag kommer plugga hemma. Rätt skönt eftersom att jag har no-prov på fredag. Hade även so prov idag. Skit roligt! nu blir det biologi! KRAM


dagens dagens / jeansjacka second hand // byssor gina // glasses gina


Kommentarer
Postat av: Morma!

Snygg tjej!!!!!!

2011-04-28 @ 07:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0