dresscode

Hejsan där bloggen! Livan pivan här. Har suttit med fucking historia böckerna hur länge som helst nu. Är så jävla trött att jag skulle kunna spy. Har massor att göra egentligen, men jag har verkligen inte ork att ta tag i det så då blir ja väldigt uttråkad. Men nu har jag iaf tagit några kassa outfitbilder som ni kan se. Ska nog fixa mina naglar alldeles strax också.

Kan passa på att upplysa er om att ja och tilla inte pratat klart än om hur vi ska göra med bloggen. Men eftersom att liv är så jävla uttråkad så bloggar hon ändå! Men vi har alltså inte bestämt oss än men vi kan ju alltid hoppas på det bästa. Vill egentligen inte alls sluta blogga, vilket ja förmodligen inte kommer att göra. Men vi måste ju då förbättra bloggen, annars äre inte kul att varken läsa eller blogga. är det någon jävel som fortfarande läser det ja skriver!?

outfit ala jag orkade inte fixa mig!



shorts bikbok // topp bikbok


Kommentarer
Postat av: Morma!

Ni får inte sluta att BLOGGA!!!!!!! Jag är ju här varje dag för tusan. Kram på er båda!

2011-04-28 @ 07:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0