friday i'm inlove

Hej där bloggen! Livan pivan här! Sitter och lyssnar på Nicke Borg - leaving home. Den var med i melodifestivalen och det var nog den enda som fastnade on moi! aooooo.. Känner mig sjukligt sjuk! Har en förjävla värk i fucking ryggen! TOPPEN! men det är bara att överleva, ja menar vilka andra val har man!? Det blir iaf väldigt lugn kväll eftersom att resten av helgen blir alldeles kkkkkrazy! men det ska bli kul, även fast jag håller på att falla ihop och att jag bara har en halv rygg! näe vars! jallefall, ikväll blir det god mat, en jäkla massa bra tv-program och en helt galet söt jiraff! Det blir toppen. Ska inte tråka ut er mer nu hehe.. Vi hörs senare! KRAM

jag kan bara säga att jag har hittat världens roligaste sätt att underhålla mig själv på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0