i had everything

Hejsan där bloggen, stora livet här! Sitter hemma hos alma och diskuterar vårt indiska arbetet, som ska vara inlämnat på tisdag vi ska också ha en indisk redovisning. Super duper roligt. Förresten har jag satt in min tandställning i munnen nu. Det är jätte mysigt! Ni ska få se en finfin bild på mig och min järnväg i munnen senare. Iaf, min helg har vart bra, halva min helg har varit bra. Har tillochmed pluggat idag. Känner mig helt sjukligt bra! Iaf nu ska jag och almo fortsätta att vänta på sara, sedan blir det bus, eller en bra film och myyyyys. btw så ska jag börja blogga bra. På måndag startar mitt nya hälsosamma liv med plugg i princip varje dag, hälsosam mat, träning och börjar då rejält med bloggningen också! KRAM

ni får en bild från almas dator. midsommarafton 2010!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0