i say love.

Hej bloggen! Livan här! Känner att mitt rum är lite sådär halvrent när det börjar krypa myror på mitt golv. uuuuääääk! men men.. lite myror har väl ingen dött av!? Vaknade vid halv tio typ. Hoppade in i en dusch och nu har ja bodylotioat moi i escada taj sunset! den luktar super!

Ska alldeles strax börja fixa iordning lite frukost osådär. Sedan ska ja fixa mig för att sedan åka hem till viktorrrr. Hans mor är frisör och ska därför klippa till mitt hår lite granna! Så det blir ju jätte bra! Ikväll vet jag inte vad som händer. Skulle dock vilja göra någonting lite sådär extra kul, sista timmarna på lovet! Ser dock fram emot skolan imorgon. Träffa alla efterlängtade och börja plugga igen, wooooho! hoppas ni alla har det bra därute! Now breakfast!

en underbar morgonoutfit med turban och grejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0