i'll forever keeping my angel close

Hej där bloggen! Livet här, som vissa kallar mig! Förlåt för sämst update. Lite strange att statistiken ba jobbar sig uppåt, men det är ju super kul! Iaf, det har varit en hektisk helg med en massa modemässor, fester som det blir lite sisådär med och så åkte jag tillisen och lina till idol. Där har ni lite anledningar till varför det har sugit ganska rejält med denna update! Och den kommer säkert fortsätta att vara ganska ostabil ikväll. Jag och min jiraff firar nämligen 9 månader idag, hehe.. så jag ska mysa med honom. Men imorgon ska ja försöka få upp mig själv på fötterna igen. OCH TILLA MED KANSKE!?!?!? jaja, vi hörs mer imorgon. KRAM 


det var en fantastisk upplevelse!


Kommentarer
Postat av: Morma

Ni är så jäkla COOLA!!!!!

2011-04-05 @ 07:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0