Snälla bli min igen.

De senaste två veckorna har jag legat död, jag har med andra ord varit riktigt sjuk. Inte alls så kul, så jag ska fösöka komma tillbaka till livet och vardagen imorgon faktiskt. Jag ska försöka pallra mig till skolan och sen är ju helgen fullspäckad med fint! Känner mig väldigt stressad faktiskt, eftersom jag hade planerat att jobba ikapp allt nu på lovet men istället har legat och mått bajs så ligger jag efter woohoo!

Jag ska hur som helst ta tag i att boka ett reportage på resia till lördag eller måndag, det får bli fint. Tråkigt inlägg damer och herrar, men ska försöka pallra mig upp på bloggfronten också. PUSS C.


back on track 2morrow guys

Kommentarer
Postat av: sandra

är det ngn som ser bra ut på denna bild?

ae, jag ser ialla fall vääääärst ut, usch oh fy oh blä

2011-04-30 @ 15:40:10
URL: http://sandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0