there is something about your smile

Hej där bloggen! Liv här.. Vet att jag sa att jag inte skulle uppdatera förrns jag bestämt mig för hur jag skulle göra. Sanningen är att ja fortfarande inte bestämt mig men ja var så fruktansvärt bloggsugen och saknade lite att dela med mig av mitt liv så det fick bli ett inlägg. Sen så har ja kikat in lite här på bloggen då och då och statistiken håller fortfarande i sig trots tillas sämsta paus och min torka, vilket jag tycker är super kul!

Idag vaknade jag iaf upp hos viranen, solade lite granna, åt en massa frukost. Sitter hemma just nu. Har även pluggat idag. Igår var det smultronstället med familj och sedan påskmiddag hos farmor och farfar. Supermysigt. Tror denna påsk har varit den bästa på länge! Nu ska ja sätta mig och kolla film med mami, kärlek och hat tror jag att den heter! Vi hörs senare eller imorgon, eller någon annan dag helt enkelt!
tagen för några minuter sedan!


KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0