VIKTIG INFORMATION / C.

Cämi här. Jag är sämst på att blogga och jag har fått klagomål från alla håll och kanter. Jag har helt enkelt tappat blogglusten vilket är väldigt tråkigt egentligen. Statistiken är ändå naisig och tack alla ni som fortfarande kikar in! Jag kommer att bloggpausa ett tag, och med det menar jag att jag kanske bloggar när jag har något vettigt att berätta eller när jag har lust. Just nu är inte bloggen prio ett.

Idag ska jag plugga och vara hemma och gosa, kanske ta en tripp till syster... Vi får helt enkelt se! Dagens outfit kommer här. PUSS och ha det underbart, förhoppningsvis håller Liv bloggen uppe. PUSS ER C.



Fråga inte om hur fan jag har mina ben.. Stickadkofta-monki,shorts-bikbok,hatt-bikbok


Kommentarer
Postat av: hemlig hihhiihihhi.. ae. skoja... de e becca :P:P

va äre för skitsnack? BLOGGA!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-04-13 @ 20:19:49
URL: http://http

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0