And I dont know anything yet

Hej på er sötingar! Först vill jag aggra på liv som inte skriver att det är hon som skriver... Vilket gör att alla blir förvirrade tydligen, så LIV SKRIV ATT DET ÄR DU SOM SKRIVER! Nu är det cäm anyways.

Förlåt för bloggpausen som jag gav mig själv. Men har inte haft varken tid eller ork för bloggen, men nu är jag back on fucking track! Har spenderat de senaste dagarna i ett hus mitt ute i ingenstans! Myspysigt ändå och nu sitter jag och gosar i n's onepiece höhöhöh! Tjejerna, lina och penn, sitter bredvid och myser och snackar skit as always! Senare blir det kanske ungidag om jag orkar pallra mig dit..

Hörs lateroooo.
PUSS C.


tyckar om dig fuling hihihihi.

Kommentarer
Postat av: YouKnowWho

Haha fan vad elak du är

2011-02-10 @ 22:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0