Can anybody find me somebody to love?

Hej bloggen! Livan här då! Vart är du tillie!?!?!? I alla fall har inte orkat blogga någonting nu på några dagar. Det är ju ändå sportlov och då gör ja lite annat. Igår dessutom var ja hos pappa och där har vi bara en dator som man aldrig orkar sitta vid! Nu är jag iaf hemma hos mamma. Sitter i världens mysigaste och snyggaste stickade tröja som ja hittade hemma hos pappa på en hylla!? Ska ta och städa mitt rum snart och sedan försöka krympa mina skinn/plast byssor i tvätten!

Just det imorgon åker jag och tilla iväg till stockholm för massa shopping. Ser verkligen fram emot det. Ska alldeles strax sätta mig och skriva en lista på allting jag vill köpa. Tyvärr räcker pengarna till då plånboken kommer skrika efter hjälp. Men nu ska ja göra annat i form av städning och bloggspaning. Hörs senare! gammal bild som fyller tomrummet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0