Det är så kallt

hej bloggän! jag är så himla trött och mongo just nu känner jag. Har hackat tänder i en timme och tror jag börjar bli lite sjuk! mwää.. Idag var jag i skolan vilket var rätt chill för vi gjorde typ inget och slutade en och en halvtimme för tidigt! Sen träffade jag noääl och fikade och vandrade omrking lite tills mammi kom och vi gick hem och åt god mat med familjen mwiihii! nu är klockan ingenting och jag vill sova.. wierd. PUSS C.


jag och mitt fucking bruna hår! inte van riktigt än! :(


JUSTE. li åker iväg till london imorgon, har ont i magen. kommer sakna henne :(

Kommentarer
Postat av: lina

mwää, kommer sakna dig med ju! du kan få äta godis när jag är borta, som tröst!! :) ps, gillar ditt bruna hår, men nog äre ovant alltid ^^

2011-02-04 @ 22:44:59
URL: http://knockout.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0