du och jag, bara vi.

Ciao lockmeee's fans! cäm här. Lörday it is och likaså lov! Huuur skönt som helst juu mwiihii! Jag inledde lovet igår med god mat, mys med familj och skräckfilmskväll med fillisen! Och idag har jag fortsatt att mysa framför gossipgirl inprincip hela dagen... Angie kom förut och jag gjorde manikyr på henne, she liked it! Senare kommer förmodligen liv eller så åker väl jag till henne eller liknande, biljetter till stockholm ska beställas. Ikväll är oklart, vi får se vad som händer, men mig går det ingen nöd på, jag har ju fucking gossipgiiirl moohoo!

Nu ska jag hoppa in i en dusch och fräscha till mig. Efter det gör jag och mammi sjukaste mockarutorna hoho. PUSS C.


grymma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0