hon tystnade en sekund hon tvekade en minut.

Hej bloggen! hemma igen från skolan fick sluta tjugo minuter tidigare vilket var guld värt då jag typ hållt på att svimma hela dagen av utmattning. Är så sjukligt trött, så det passar helt perfa med en härlig sovmorgon imorrn. Iallafall, just nu? Väntar på viktor som skulle komma sedan. Har planerat ett litet inlägg kanske. Annars är jag väldigt sugen på att göra pannacotta, inte för att jag vill baka men är jäte sugen på något sött som aldrig tycks finnas här hemma! Men men, kanske får göra popcorn ist. Som iofs inte ersätter det sötsug jag har. Som ni kanske känner på er är ja inte på ett sådant väldigt bra humör. Men det kanske blir bättre sedan! Hörs senare KRAMISAR
 
två superfina bilder på mig och viranen då jag kleta läppstift i hela hans ansikte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0