I do love my ma and pa, but not the way i do love you

Häjhäj bloggen! Cämiiiii här. Idag har jag ägt, jag har fucking städat i två timmar. Äger som sagt.. Nu väntar jag på att mammi och pappi ska komma hem med mat till mig, hoppas verkligen att det är fucking thaimat! Kom precis ut ur en dusch också så ska väl dra på mig något fult och mysa. Ska försöka ladda systemisen också och provfota igen håhå, sen ska jag också plugga lite... Vilket jag inte kommer göra känner jag. Om tre timmar anländer mr! cant waiiiit! POSS C.


höhöhöööö. nya mrmössan!

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: haha ja jag har ju skaffat en bred säng som dej, oh så har vi ju likadan färg på de andra väggarna.. vill nog va som dej. CAMILLA MIN IDOL<33

2011-02-14 @ 21:27:21
URL: http://sandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0