Just gonna stand there and here me cry?

En värd skoldag med redovisning och matteprovsresultat! KUL OSV. but its over wooh. Imorgon har jag ingenting planerat men vill fan hitta på något då! Jag är jättesugen på att göra något. Var hos barbro idag och tog kontakt med andra sidan, lite läskigt men värt som bara fan! Mjä sen fikade jag med issa i typ två timmar innan jag begav mig hemmåt där pappi befann sig! Han hade med sig 10 ringar, tre armband, två småparfymer, en kavaj och en väska med sig hem till mig! Mwiii! Nu flyger tankarna iväg åt annat håll. PUSS.


bästaste du.

Kommentarer
Postat av: lina

dog när jag gick in på bloggen och det första jag ser är den här bilden,.. fin :))) du är bästigast pluppis <3

2011-02-03 @ 23:58:20
URL: http://knockout.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0