to a place where i belong!

Hallå där bloggen! Livet aka liv här. Kom precis hem från skolan. Dagen var kort och bestod bara av nationella - uppsats och musik. Men eftersom att jag skrev nationella non-stop i 2 timmar och 40 minuter så var det ändå skönt att få komma hem lite tidigt. Ja, iaf.. musiken var lite rolig då jag lyckades kamma hem VG+ på bas haha. Är fett grym på bas! Har precis druckit chokladmjölk (icke o'boy) ur ett nicke nyfiken glas! Och ska alldeles straxt sätta mig med lite no då jag har ett väldigt roligt prov på tisdag! WOHOWHOH!

Senare kanske jag och mami ska till hc, får se. Annars är det kemi nu och stor fet städning i garderoben. Ska försöka hinna med lite mer bloggning senare. Ah juste, igår så uppdatera jag ej för att jag var hos tandläkaren fick bedövning som förövrigt var första gången i mitt liv och sedan drog jag ut en tand. Vilket resulterade i att jag hade lite värk senare! Så jag sov typ fem timmar igår när jag kom hem från tandis! hehe.. men nu blir det plugg, hörs later! ni får två bilder från italien, 1,5 år sedan
 
Och jag ber så hemskt mycket om ursäkt att jag inte skrivit att det är jag! Det var ju ett väldigt stort misstag. Antog bara att alla förstått att det är jag som bloggar eftersom att tilla är så seg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0