And thats why people cry

UTKAST: Feb. 28, 2011 FÖRLÅT, GLÖMDE LÄGGA UPP DET IGÅR :(

Hej på er där ute! Det var "ett tag sen". Vi har ju haft sportlov här i norrköping, vilket har varit mycket roande och kul! Nu äre back on track och jag började den underbara skolveckan med att sova. Sjuk och bara en lektion bidrog till en förlängning av lovet. Men imorgon är det dags igen. Gjort upp en planering över kvällen och känner mig asgrym!

Stockholmsresan var inte precis som förväntat med tanke på att jag hade feber och mådde rent ut sagt bajsdåligt. Men det löste jag och livan och vi fick tillslut med oss finfina saker hem. Vi åt burgerking och sushi också håhå.

Nu är det dock dags för mig att följa min najsiga planering, så vi hörs senare! PUSS C.



Ni får helt enkelt vända huvudena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0