And im trying to care a little less.

Hej på er därute! Cämi här. Förlåt för världens sämsta bloggning.

Sjukaste dagen! Världen bästa familj. Världens finaste vänner. Världens underbaraste släkt. Det är sjukt att man inte inser sånt, man tar det för givet. Men verkligen, jag skulle inte klara mig utan er. Jag kan också nämna att mitt och linas liv suger för tillfället men vi klarar oss. Vi har ju varandra och allt annat fint. I wont lose faith som en viss person skulle skriva!

Nog med sorg! Nu är det dags för lite fixning och pussa på min Liv som förövrigt är den bästa personen i hela vida världen. Lots of love to you my dear. ♥


Jag fucking älskar dig.

Kommentarer
Postat av: liv

jag fucking älskat dig, mitt allt.

2011-01-15 @ 14:25:40
URL: http://lockme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0