Do you ever feel like breaking someones heart? I do

Hej på er! Usch vad jag har varit nere den senaste veckan. Mycket som har försvunnit från mig, det är därför jag är lite nere på bloggen också! Men ååh, det måste jag sluta med nu! Idag hade vi tydligen inga lektioner så fick stanna hemma idag igen! Tänkte jobba på rapporten men jag orkar inte ta tag i det riktigt! Men ska fixa mig nu och bli fräsch och sen gå ut med pluffsie. Sen får vi se vad dagen erbjuder, troligtvis bara massa plugg i väntan på att storebror ska komma med filmer!

Take care sweethearts. PUSS C.



Jag och världens sötaste tildis i italien för snart två år sen!


Kommentarer
Postat av: lina

så himla söta (:

2011-01-18 @ 12:21:16
URL: http://knockout.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0