dreaming of you

HEEEEEJ där bloggen! Den såkallade L här! Tilla håller på att städa upp lite. Vi ska straxt sätta på en film, med lite popcorn som jag förövrigt fick även fast jag inte gjorde några outfitar. Iaf, imorgon skola.. tillbaka till verkligheten, tillbaka till vardagen. USCH OCH FY! tycker inte alls om skolan längre. Men jag och cämmy haha har kommit på ett morotssystem så att jag ska orka med skolan!

förövrigt jaa.. har jag satt in gummisnoddar mellan mina tänder pga att jag ska få tandställning soon. så jag kan typ inte äta någonting. Härligt för en tjockis som jag! men nu blir det mys, filmen prinsessa står på listan. sedan blir det att sussa sött med min alldeles egen prinsessa! godnatt bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0