Du lämnade mig ensam och självklart blev jag rädd.

Sitter uppe vid två och lyssnar på kent! Det var längesen I did. Snart ska jag krypa ner och gosa i sängen, imorgon stayar jag home. Mycket plugg som inte ha blivit gjort, tänk på så mycket annat! Men imorgon ska jag försöka få klart lite saker. Dags att ta tag i livet igen, ibland är det jobbigt, men det är bara att bita ihop och ta sig några dagar och vara ledsen, men nu är det time to start over. Taggar fredag med mina finisar! Nu är vi på g igen, på fredag tjejer och killar, då jävlar ska det röjas!

PUSS C. hörs imorgon.


och du min fina, du ska ge fan i att lyssna på dom. du är starkare än så, och tusen gånger bättre.

Kommentarer
Postat av: k

i love u baby <3

2011-01-17 @ 17:26:21
URL: http://givemeareason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0