I WANT TO

ÖGH. jag är arg! ååååh, vilka idioter det finns! Anyways, hade en rätt trevlig dag idag i skolan, lite zombaaaa på idrotten. Jag glömde stegen men var kung ändå. Linis och jag hittade på lite egna steg. Diskuterades peace and love i omklädningsrummet också, filippa suger! Becca, Sanyd, Lina och Pennie.. Dont let me fucking down. Mamma tjatade om sommarjobb förut också, och så försökte jag plugga matte, men det går bara inte! ARG. Ska lyssna på fint, känna mig ensam och läsa engelskan en gång.

PUSS. C.



Höhö. saknar arvika :(:(:(:( minns när vi åkte hem och jag hade färg på hela benen!


Kommentarer
Postat av: filippa

alltså ditt cp Emmaboda är en månad efter p&l du kan åka på båda jöö. p&l är för fjortisar!!!

2011-01-25 @ 13:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0