I was yours to hold

Home from school och stan! Vi slutade extra tidigt idag så jag och lina kikade in på monki och letade efter våra pälsar.. som var fucking slut! Grät lite och sen gick lina, så mötte jag upp fille, sandy, johanna och penn. Vi åt och shoppa hähä! Fick med mig ännu en halsduk hem, riktigt skrikrosa och snygg från monki. Hade matteprov och engelskaredovisning vilket gick dåligt hähä, men nu är det gjort iaf, så ikväll ska jag chilla med myspys!

Hörs senare PUSS C.


gos i halsduken! mwääähä.

http://open.spotify.com/track/0lREG1IoBP7l09U8RF08RD
Kika in på den där! You gonna love it, old but gold sweeties!


Kommentarer
Postat av: sandra

okejdå. ja kommenterar. SÖÖÖÖÖÖÖÖT SOM IN I HELVETE<3

2011-01-27 @ 23:01:43
URL: http://sandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

när du fick reda på att din bästavän rökte, hur reagerade du då?

2011-01-29 @ 13:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0