jag gör dig besviken..

Hej kära blogg! La L här då. Förlåt att jag ej uppdaterade igår, men jag sprang från alla olika hem och firade jul ännu en gång lite sådär sent, så det blev inte riktigt läge för det. Men hoppas att ni hade en bra gårdag, min var super. Efter skolan gick jag hem till viranen sedan åkte jag hem till pappa och firade lilljul men släkt osådär. Vaknade upp imorse av att tillie ringde, gick hem till henne ett tag, åkte hem från henne. Kom hem, åt precis och nu ska jag städa och sedan ta en power nap. nighty night! här får ni några bilder från de yesterday!


haha höger bild.. Detta är Lars, han fyller snart 70 år men det är klart att man ska stå på händer! ;););)););)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0