Love is hard

Häjhäj på er där ute! Igår hade jag tre tjejor hos mig och vi mysade galet. Vi åt även dubbelvikta pizzor, som lina så fint kallar det.. Aja, efter det gick vi hem till mig igen och pratade om allt möjligt innan becca åkte hem. Då satte jag, jennie och lina på american pie 2 och fnissade lite innan vi somnade tre stycken i min säng! Trångt men mysigt! Nu kikar jag och liniis på prinsessa och snart ska jag plugga lite, mammi ska hjälpa mig! Mwiih! Ikväll får vi se vad som händer eftersom att det är lite oklart. Uppdaterar senare. PUSS C.


Tänk att ha fötterna i sanden just precis nu! Mwähä. saknar spanien. :(:(:(


Kommentarer
Postat av: lina

såja, mysigt! och världens godaste dubbelvikta pizza. (:

2011-01-07 @ 17:39:42
URL: http://knockout.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0