Stand by me

Mh, då var vi på g! Skola imorgon, har jobbat rumpan av mig med en jävla helvetesrapport! Blev inte ens klar, så ska jobba klart den lite fort imorgon, sista inlämningsdagen var idag dock men det struntar jag i! Imorgon ska jag träffa min älskadebajsunge liv. Ska bli mysigt att se henne igen utan massa tårar haha. Och efter det hoppas jag att hon sover här, då blir det lite plugg och massa mys! Men nu mina ladies och grappar, nu ska lilla jag hoppa bums ner i sängen och gosa! Jag vill förövrigt också tala om att jag älskar min storasyster så sjukt jävla mycket hähä. NUUU SÄNGEN SOVA GODNATT.


Så jävla tråkigt jag hade hähä, man kan väl få leka hehe.

PUSS C.

                                                                Föressten skickar iväg en vink till jennie som har jobbat stenhårt med rapporten och jobbat på förtusan såå bra
                                                                också! Cred till dig min ängel. Loveu.


Kommentarer
Postat av: lina

gillar att du tränar!! woh. bilden is nice du

2011-01-19 @ 19:26:50
URL: http://knockout.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0