new year

Jag lyssnar på fint gitarrspel i form av Pierre Van Dormael och tänker tillbaka lite på 2010. Inget vidare jättebra år sådär skulle jag vilja säga. Mycket fina händelser dock. Nyår spenderades till sist först hos mig med tjejmiddag och sen kom jennie och jag fixa hennes hår. Efter det kom mr edling och jennie gick iväg på fest. Senare beslutade vi oss slutligen för att följa med jennie. Så jag och noäääl drog dit och där spenderade vi firningen av det nya året! Jätte mysigt faktiskt! Dock togs inga bilder i believe. Förutom några på iphonen som är fula. Mysig kväll som slutade med glass, godis, chips och mys framför titanic!

Ikväll är det tjejmys igen! Vi ska kika på film och äta oss tjock..are. PUSS.


rawr.

PUSS CÄMI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0