YÄYÄ

Hej där bloggen! STORA L:ET här! Kom precis hem från skolan då jag stannade kvar lajte granna på läxhjälpen. Har nu tagit hem min mobilsladd så jag kan börja blogga lite normalt igen! Så jekla skönt! Nu väntar jag på mat sedan ska jag duscha. Sedan blir det nog att åka hem till virro och mysa lite granna. Ska hinna blogga om min shopping från yesterday too.

anyways.. imorgon är det en super kort dag då jag börjar typ tio i/över nio och slutar kvart över ett. Ska försöka hinna med en solning ifall tillie har tid, så ifall du ser detta smsa! sedan får jag se. Men näe nu ska jag ta och göra annat tills jag ska hem till la boy. kramkram/L

fastnade inte riktigt på bild idag. men ja, det är ju sånt man får leva med haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0