16 år och 4 timmar

Hej bloggen! Är nu på pricken 16 år och 4 timmar. Föddes sådär 6 minuter över 11. hehe... sitter och lyssnar på fin musik. Har precis fikat med farmor. Senare ikväll kommer det lite släkt + isa & viktor. Eller ja isa fisa är ju iofs släkt! Men ja, det ska bli mysigt. Har ju dessutom gjort två pangtårtor! iaf tills dess har ja lite plugg woho vad roligt. Och sedan ett sjukligt ostädat rum, dunder kul! Men det blir nog bra ändå! Känns jätte tråkigt att jag aldrig kommer vara 15 igen! Inte för att jag tycker om talet 15, bara att tiden går så snabbt haha! jaja.. ska inte tjata mer, kramar! Hör av mig senare om jag hinner!

ni får två bilder som påminner mig om att jag aldrig kommer vara såhär liten igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0